Tematyką analizy trendów technologicznych i konsumenckich oraz ich wpływu na strategie rozwoju marek zajmuję się w sumie od ponad 23 lat.
Od 14 lat prowadzi prelekcje, warsztaty i szkolenia dla fajnych klientów m.in. Mastercard, mBank, Bank PEKAO, PKO BP, Santander Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska, ING Bank Śląski, Millennium Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa, eService, Grupa BPS, BLIK, Fundacja Polska Bezgotówkowa, ZUS, Generali, AmRest, Concordia, T-Mobile Polska, Polpharma, BBC Polska, PGE, Grupa Żywiec czy Discovery Channel.
Wieloletni prelegent konferencji biznesowych. Od 2 lat kurator merytoryczny ścieżki „Marketing & Digital Consumers” na konferencji IMPACT.
W swojej pracy zajmował się także projektowaniem doświadczeń użytkowników oraz kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design. Przez długi czas związany był z reklamą i marketingiem.
Wierzy, że usługi i produkty, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie, być dla nich wartościowe i użyteczne.
Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi. I dla biznesu.
https://www.linkedin.com/in/arek-szulczynski/