Informacja prasowa: Platynowy Magellan dla „STOMAlife. Odkryj stomię”

Informacja prasowa

9 listopada 2015

Platynowy Magellan dla „STOMAlife. Odkryj stomię”

Kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała nagrodę Platynowego Magellana. Organizatorami programu są Polskie Towarzystwo Stomijne Pol-ilko, Fundacja im. dr. Macieja Hilgiera,Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita „J-elita” oraz Fundacja STOMAlife. Partnerem medycznym jest firma SALTS POLSKA Sp. z o.o. Za jej realizację odpowiada agencja Procontent Communication.

Podczas tegorocznej edycji konkursu, kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Product/Service Communications: Other (Magellan Awards).

Celem kampanii społecznej „STOMAlife. Odkryj stomię” jest walka z wykluczeniem społecznym dotykającym stomików, przełamanie tabu związanego ze stomią oraz edukacja pacjentów
i społeczeństwa w zakresie faktów i mitów z nią związanych. Nasza kampania po raz pierwszy pozwala na taką skalę poruszyć problematykę dotyczącą stomii. Jest to temat niełatwy lecz niezwykle ważny, dlatego próba uświadomienia ludzi o jego istnieniu i potrzebie akceptacji społecznej osób posiadających stomię jest dla nas najważniejszym założeniem. Jest to jedyna możliwość dla stomików na powrót do aktywności zawodowej i społecznej sprzed okresu choroby – mówi Magdalena Piegat
z Fundacji STOMAlife.Nad wartością merytoryczną kampanii czuwa Rada Programowa w skład której wchodzą prof. Tomasz Banasiewicz, prof. Krzysztof Bielecki, prof. Adam Dziki, prof. Piotr Krokowicz, dr. hab. Zoran Stojcev, prof. Marek Szczepkowski, prof. Maria Szewczyk, prof. Wiesław Tarnowski, prof. Grzegorz Wallner, prof. Wojciech Zegarski.

Kampania została objęta honorowym patronatem Collegium Medicum UMK, Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Fundacji ECE „Po Prostu”, Łódzkiego Stowarzyszenia Stomijnego, Naczelnej Rady Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych, Polskiego Klubu Koloproktologii, Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych, Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej, Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarek Stomijnych, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego, Polskiego Towarzystwa Urologicznego, Pomorskiego Stowarzyszenia Stomijnego, Prezydent Warszawy oraz Towarzystwa Chirurgów Polskich, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

To już kolejna nagroda dla ,,STOMAlife. Odkryj stomię” w tym roku. Kampania ma na swoim koncie m.in. tytuł Kampanii Społecznej Roku 2014.

O Procontent Communication

Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie.

Procontent specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Usługi świadczone przez Procontent oparte są na 13-letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego.

Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały wiele nagród m.in. Złoty Spinacz, Effie, Stevie Awards, Spotlight Awards oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku.

Więcej informacji o agencji na stronie www: http://procontent.pl/

Znajdź nas na
Znajdź nas na
Znajdź nas na