Ogólnopolska Kampania Społeczna
"STOMAlife. Odkryj Stomię"

Stomia nie jest powodem do ukrywania się przed światem – taki komunikat przyświecał sesji zdjęciowej, zrealizowanej w ramach kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”. Bohaterką zdjęć jest Paulina Kaszuba, ambasadorka kampanii.

STOMAlife_1Paulina Kaszuba ma 30 lat. Od dziewiątego roku życia choruje na chorobę Leśniowskiego-Crohna, a od siedemnastu lat ma ileostomię. Mimo tego uwielbia podróżować i cieszyć się życiem. Stomia nie stanowi dla niej żadnego ograniczenia: pływała z delfinami, skakała ze spadochronem i latała na paralotni. Aby uświadomić innym stomikom, że ze stomią można normalnie i aktywnie żyć została ambasadorką kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”. Chcąc dowieść, że stomii nie należy się wstydzić, zdecydowała się wystąpić w sesji zdjęciowej, w której pokazała swoje piękne ciało z workiem stomijnym. [Galeria zdjęć]

ZSTOMAlife_9decydowałam się na udział w sesji, ponieważ uważam, że każdy powinien pokochać siebie i zaakceptować swoje ciało takim jakie jest. Zrobiłam to przede wszystkim z myślą o innych stomikach, chcąc pokazać, że ze stomią można żyć zupełnie normalnie. Mam nadzieję, że zdjęcia staną się pretekstem do dyskusji na temat problemu akceptacji stomii – komentuje Paulina Kaszuba ambasadorka kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”

W efekcie powstała seria niezwykłych fotografii, które podkreślają kobiece piękno i pozytywną energię modelki. Wykorzystany podczas sesji motyw róży jest symbolem kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”, ale przede wszystkim sposobem w jaki stomicy określają swoją stomię.

Stylizację oraz makijaż do sesji wykonał stylista i projektant Jarosław Jóźwin, zdjęcia zrealizował fotograf Piotr Furman.

Kulisy sesji:

Blog Pauliny Kaszuby: http://blog-pauliny.stomalife.pl